Recenzija // JINX // KLUB PALMA, pise: Jasmina Nakic

„Hodam a jedva da stojim, ali hodam dalje, a nije mi normalno, nije mi svejedno, nije mi dobro, ali mogu…“

I tako je pocelo, a svi u feelingu setnje kroz vrijeme na ovaj melodicni dan, 11.11.2009.

Koncert kultne, rado bi rekla hrvatske ali ne moze mi ta rijec preci preko usta, jer oni su nasi, pa neka bude tako- nase grupe JINX.

Nakon dugih 12 godina tuzlanski Dom Mladih, klub Palma, je bio popunjen do posljednjeg mjesta, sto je pokazalo da ovaj sastav nikako nije pao u zaborav. JINXi : Yaya (Jadranka Bastajic) – vokal; Coco Mosquito (Gordan Muratovic )- gitare; Mr Goody (Marijan Gudelj) – klavijature; Berko-bubnjevi; Adam Matijasevic – bass; Igor Pavlica – truba; te pojacanje – saksofnist i trombonist; su docekani gromoglasnim aplauzom i vriskom, publika zaista nije krila odusevljenje, i vec uz prve taktove pjesme, „Hodam“ pala je u „trans“ i skupa sa Yayom otpjevala cijelu pjesmu. Fanovi su plesali i pjevali uz„Strijele“,“Bye bye bye Baby bye“,“Ljeto“,“Smijem se“ ,“Ostani“,“Little devil“,“Sve se jednom mora vratiti“,“Koliko suza za malo sna“…ali i uz nove pjesme „Na cemu si ti?“,“Na zapadu“ i „Pored mene“ s najnovijeg albuma.

article-jinx-tuzla-recenzija-05

Nevjerovatno profesionalni i usviranii JINXi donijeli su odlicno osvjezenje u Tuzlu te napravili koncert za pamcenje, a kako i ne bi bio kada pricamo o jednom od najboljih i najorginalnijih bendova sa prostora Balkana, i kako negdje procitah :“ Oni su mala, ali nevjerojatno uspješna tvornica hitova sposobni u jednoj pjesmi, jednom savršenom pop trenutku, ujediniti ukuse kao da ih baš ništa ne dijeli.“- I ni sama to ne bih mogla bolje reci a ne bih ni da pokusavam, jer savrseno opisuje ono sto JINXi rade na stageu, i kakvu atmosferu nude, a ljudi je objerucke prihvataju.

article-jinx-tuzla-recenzija-04

Osim JINXa i publike moram pohvaliti i tonski tim kluba Palma, koji je odradio odlican posao. Naime, cesta scena na nastupima, pogotovo sastava koji znaju sta zele da postignu od svoje muzike, da tonci odlucuju sta je najbolje, pa se moraju nadmetati sa muzicarima kao da su clanovi benda, u ovom slucaju sve je zvucalo onako kako treba- SJAJNO!

article-jinx-tuzla-recenzija-03

Ono sto je posebno impresioniralo, je cinjenica da su posjetioci zaista u svakom momentu svirke bili odusevljeni, osmijeh na svakom licu dok pjeva pjesmu. Bez ikakvih ogranicenja, kao da su kuci pod tusem i samo za sebe uzivaju, a takvo nesto se rijetko moze dozivjeti na ovakvim „okupljanjima“… Nevjerovatna energija je vladala u svakom pojedincu, a svi su opet bili kao jedno.

article-jinx-tuzla-recenzija-01

Za kraj, zaista nemam rijeci, i zaista ne postoje one koje bi mogle to da opisu, odavno se u Tuzli nije desilo nesto ovakvog feelinga i ovakvog emotivnog intenziteta kao sto je bio koncert JINXa.

article-jinx-tuzla-recenzija-06